2011. október 20., csütörtök

Már csak 1 nap...

Eredetileg péntek koradélutáni indulást terveztünk, de egyik kedves barátunk szülinapi bulija erre a napra került, s mivel nem szerettük volna kihagyni, kitaláltuk, hogy elindulunk majd éjjel. Aztán persze őrültség lett volna, áttettük hajnalra.
A csomagolás nagyjából 10 percig tartott. A férjemnek. Én a felét éjjel, a másik felét hajnalban végeztem, aztán kapkodás. Utolsó pillanatban terveztem kinyomtatni a menetrendünket, a tintapatron kifogyott, hát bénaságból jelest kaptam. A legfontosabb mégis az volt, hogy ne maradjon otthon a fényképező meg a töltője. Nagyon szeretek fotózni, s az úticél ígéretes témaként lebegett a szemeim előtt.
Egyébként én tényleg izgultam 1 nappal az indulás előtt. Hogy a gyerekek jól kezeljék a távollétünket, hogy az előttünk álló első adag, kb. 1200 km alatt ne történjen semmi, rendben legyenek a szállások …
A gyerekeket átvittük szüleimhez, tovább mentünk a szülinapi bulira, onnan haza, így röpke bemelegítést tettünk a Biatorbágy- Csepel – Monor – Biatorbágy útvonalon a másnapi nagy utazásra magunk s az autó számára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...