2011. október 19., szerda

Már csak 2 nap...

Az utolsó hét a szokásos teendők mellett azzal telt, hogy igyekeztem „mindenre” gondolni. Felkészíteni a gyerekeket, a nagyszülőket beavattuk az ovis-isis elfoglaltságok rejtelmeibe, egy jó kis végtelennek tűnő excell táblázatba került minden. (ki, hol, mikor, merre, mit vigyen, az összes érintett elérhetősége, váratlan helyzetek…. hát, ahogy mondani szoktam, nemcsak B terv volt, elmentünk K-ig :o)))).
Ekkorra jelzett vissza néhány szállás, volt némi változás, mert bár összeállt az elképzelés korábban, ráadásul egykori hivatásomról is van szó (a suszternek a cipője elmélet alapján) majdnem az utolsó pillanatban kezdtem el foglalni a bed&breakfast lehetőségeket. S ugyan ezt akkor még, az íróasztal mellett ülve nem tudtam, de ez esetben is mellénk állt a szerencse, sokkal jobb volt, hogy a fully booked miatt egy másik településről kaptunk pozitív visszaigazolást.
Készítettem biztosítást, enélkül nem ajánlatos elindulni, váltottunk euro-t (hát a 1,5 évvel korábbi árfolyam az egekbe szaladt), kezdődött az a jó érzéssel és izgalommal vegyes nyaralás-utazás előtti lebegő állapot…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...